Kraj večne pomladi / Eternal spring place


Pozdravljene drage ustvarjalke !

Žareče sonce, pomladno-poletne temperature in prekrasna narava nam odženejo vse skrbi in nervoze. Enostavno povedano UŽIVAMO !!!  


Zadnja dva meseca sem svoje ustvarjalno delo dala nekoliko k strani, saj sem resnično potrebovala počitek. Res je, da me ta prekrasen hobi sprošča , a sem se bolj posvetila rekreaciji in gibanju v naravi.

Februarja smo družinsko dopustovali na čudovitem otoku Tenerife, kjer smo bili že velikokrat, saj si tam vedno, res vedno naberemo novih moči in napolnimo dušo in telo z pozitivno energijo. Obkroženi smo tudi z družinskimi člani, ki tam živijo in se našega obiska  vedno razveselijo. 
Domov sem se vrnila polna pozitivne energije in novih idej ! 
Odlična popotnica za moje ustvarjalno delo v sledečih mesecih.

Z februarjem sem zaključila svoje delo kot članica Design team Lemon Shortbread. Bila je prav in prekrasna izkušnja v taki vlogi. Naslednji teden bom imela še zadnjo objavo in že sedaj občutim kanček žalosti, kakor jo ob vsakem odhodu nečesa lepega...

A seveda ni časa za žalost ! Sprejeta sem bila v dva nova Design Teama in nestrpno se že veselim sodelovanja z ustvarjalkami. Naj izdam, da je ena  skupina v Sloveniji, druga skupina pa v tujini.
Verjamem, da se boste veselile z menoj in večkrat pokukale na moj blog po novostih !

Torej kot pravi star pregovor : Ko se ena vrata zaprejo, se druga odprejo ! 
 Hja, pri meni se jih tokrat odpira kar več naenkrat !! Srčno upam, da ne bom zbolela zaradi prepiha.....hahaha.....,kajti pripravljam vam še eno presenečenje.

Trenutno se ukvarjam s snemanjem svojega ustvarjalnega dela in če bo šlo vse po sreči bom odprla še svoj Youtube kanal. Ooooo, neverjetno kam me pelje to življenje in pri teh letih ! Še sama se čudim, a življenje te nauči, da je treba priložnosti izkoristiti preden gredo mimo.

Naj bo za tokrat dovolj! Objavim še nekaj fotografij prekrasne narave iz Tenerifov in Vas prisrčno vabim, da večkrat pogledate na moj blog, saj bom med vas razdelila tudi kakšen sladek bombonček od veselja ! 

Imejte se lepo za vikend in nastavite se sončku, če pokuka v vaš kraj !


















8 komentarjev:

  1. Prekrasne fotografije s Tenerifov, si mi naredila lušte po sončku in dopustu. Pri nas so danes samo temni oblaki in veter :(
    Uuu, se že veselim novosti na tvojem ustvarjalnem področju...vedno rada pogledam k tebi, če mi le čas (beri naš mali navihani Tim) dopušča ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sedaj je pa tudi meni zadišal topel zrak, pa vse cvetoče rožice pa morje... Hvala za čudovite fotke in prijetno ustvarjanje v prihodnjih mesecih :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne fotke in vse dobro na tvoji poti ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo, čudovito popotovanje je tale tvoj zapis, me spominja na medeiro, kjer smo mi uživali pred leti.
    krasno za vse novosti in seveda te bomo spremljali in spodbujali!

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike z dopusta so čudovite. Lepo in zanimivo vas je bilo spremljati na blogu Lemon Shortbread. Veliko lepega in dobrega v novih ustvarjalnih izzivih želim! Lp Nataša

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite barve, čudovite fotografije. Še mene so, samo ob gledanju napolnile z energijo, kako ne bi tebe, ko so bila dol. Se veselim novih objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite fotografije draga Zvezdana <3 <3 <3 in iskrene iskrene čestitke za nova DT. Komaj čakam in se že veselim tvojih novih objav! Ooo wooow in iskrene čestitke za youtube!!! To bo poslastica <3 Objem <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, dobrodošla Zvezdana.Čestitke za vse tvoje priložnosti in vem, da jih boš dobro izpeljala.
    Ja, kar se pa Tenerif tiče.......tudi moji dopusti so vedno tam in resnično pridem polna energije.Komaj čakma. <3

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -